HTML

Három hónap

Elég egy lakásfelújításra? Három hónap? Költözéssel?

Friss topikok

  • pancsolos: Ilyet hol?! Az utolsóra NAGGYON fáj a fogam. Súgd meg! (2010.11.04. 13:26) Valamit
  • andie: Ez a csizmatartó gyönyörűszép! Hol lehet ilyet beszerezni? Köszi! (2010.10.17. 22:18) Fúrunk
  • akikaztmondjákni: A májusi Otthon magazint nézted?:) Láttam benne két olyan fürdőszobát is, ami a Te stilusod.Szerin... (2010.06.03. 11:36) A bőröm alatt is por van.
  • akikaztmondjákni: Ez nagyon jó:) Ilyen van nekünk is a nyírhatásubol, plusz van egy asztal rész, amit rá lehet biggy... (2010.04.01. 12:39) Bevallom, hogy régóta

Linkblog

2010.07.17. 08:49 GoldenApple

Tegnap csodálatos,

 fantasztikus, lélegzetelállító... TEJBEGRÍZT csináltam. Kiöblítettem a szép üvegtálakat, megfőztem a tejbegrízt, belekevertem sok-sok apróra vágott sárgabarackot, a tetejére grilleztem néhány szeletet, majd egy jó adag sárgabarackból sós-karamellás sárgabarack lett. Először Chili&Vanília gasztroblogján olvastam a sós karamelláról, aztán egyre több helyen láttam, és úgy döntöttem, ha bárki megkérdezi az életben, hogy "hé, ettél már medvetalpat? és sós karamellát??", akkor legalább az egyikre azt tudjam mondani, hogy igen.

Vajat a serpenyőbe, bele a barackot, rá a cukrot és a bő csipet (az milyen?) sót. Csodálatos, nagyon intenzív karamell íze lesz, és az állaga krémes, folyós, de nem olyan fogre kellemetlenül rátapadós... Hmmmm.... ez ment a tejbegríz tetejére. Isteni finom lett.

 

Szerdán, ha hazaérek (mert most elutazunk), akkor meg a képen látható habos süti következik, színes, királylányos cukordarabkákkal.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://haromhonap.blog.hu/api/trackback/id/tr702156859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása