HTML

Három hónap

Elég egy lakásfelújításra? Három hónap? Költözéssel?

Friss topikok

  • pancsolos: Ilyet hol?! Az utolsóra NAGGYON fáj a fogam. Súgd meg! (2010.11.04. 13:26) Valamit
  • andie: Ez a csizmatartó gyönyörűszép! Hol lehet ilyet beszerezni? Köszi! (2010.10.17. 22:18) Fúrunk
  • akikaztmondjákni: A májusi Otthon magazint nézted?:) Láttam benne két olyan fürdőszobát is, ami a Te stilusod.Szerin... (2010.06.03. 11:36) A bőröm alatt is por van.
  • akikaztmondjákni: Ez nagyon jó:) Ilyen van nekünk is a nyírhatásubol, plusz van egy asztal rész, amit rá lehet biggy... (2010.04.01. 12:39) Bevallom, hogy régóta

Linkblog

2010.08.06. 12:13 GoldenApple

megvolt a tűzkeresztség: vandégeket fogadtunk az új lakásban. Esküszöm az égre, mire megérkeztek más holla voltam.

Úgy indult a történet, hogy kenyeret és bagettet sütöttem, arra füstölt sajtos-majonézes-fokhagymás krém ment. Előétel kipipálva.

Főételnek túrós-bazsalikomos brindzahabbal töltött csirkemell és sült oldalas, mindez káposztasalátával és pirított krumplival. Főétel megvan.

Házi szilvalekváros-szilvás-banános morzsatorta sós karamellával. Ez is okés.

... és megjöttek a vendégek, majd leültünk enni. Háromnegyed órája voltak ott, mikor közölték, hogy már nem maradnak sokáig (esküszüm, nem a kaja miatt menekültek), mert a lány naaagyon fáradt. Finoman jelzem, hogy hétfőn beszéltük le a vendégséget, tehát neki ugyanannyi ideje volt megbarátkozni a gondolattal, hogy "csütörtökön bizony vendégségbe megyünk", mint nekem azzal, hogy "csütörtökre nem vállalok munkát, kitakarítok és egész nap főzök (amellett persze, hogy ellátom a gyereket), mert vendégek jönnek".

Úgy éreztem magam, mint akit pofánvágtak: ezért álltam egész álló nap a konyhában?

Nagyon de nagyon csalódott voltam/vagyok.

És ha most le kéne írnom, hogy milyen érzelem bújik meg kicsi szívem mélyén, akkor leginkább a rohadt°bfjdhf˘˘d%%********fck*--------!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ez van odabenn. A kicsi szívem mélyében.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://haromhonap.blog.hu/api/trackback/id/tr342203311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása