HTML

Három hónap

Elég egy lakásfelújításra? Három hónap? Költözéssel?

Friss topikok

  • pancsolos: Ilyet hol?! Az utolsóra NAGGYON fáj a fogam. Súgd meg! (2010.11.04. 13:26) Valamit
  • andie: Ez a csizmatartó gyönyörűszép! Hol lehet ilyet beszerezni? Köszi! (2010.10.17. 22:18) Fúrunk
  • akikaztmondjákni: A májusi Otthon magazint nézted?:) Láttam benne két olyan fürdőszobát is, ami a Te stilusod.Szerin... (2010.06.03. 11:36) A bőröm alatt is por van.
  • akikaztmondjákni: Ez nagyon jó:) Ilyen van nekünk is a nyírhatásubol, plusz van egy asztal rész, amit rá lehet biggy... (2010.04.01. 12:39) Bevallom, hogy régóta

Linkblog

2010.03.23. 12:25 GoldenApple

Rengeteg

bizsum, csatom, szalagom, pipereholmim van egytől egyig imádom, bár ritkán hordom őket.

Mindenképp szerettem volna egy fésülködőasztalt, és már kutattam a neten, néztem a boltokban, de nem találtam meg az igazit. Érdekes, hogy sokszor milyen későn látjuk meg azt, ami a szemünk előtt van: az új lakás egyik öröksége egy régi varrógépasztal, sok kicsi rekesszel, kulcsos fiókkal. Sokáig kerülgettem, az előtérbe szántam kulcsosnak, de aztán kiderült, hogy sok lenne oda, meg zsúfolt is lenne, meg mindennemjóságnyűgösség...

és akkor bevillant, hogy ha csináltatok fölé egy tükröt, akkor tökéletes lesz a gardrobba fésülködőnek. Áttörlöm, bútorápolózom, viaszozom és szebb lesz, mint valaha.

Olyan szépek ezek a régi varróasztalok, nem?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://haromhonap.blog.hu/api/trackback/id/tr491862141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása